Skip to content

Dit firmas egen grafiske webshop

LogoPartner leverer skræddersyede printportaler, til virksomheder der ønsker fuldt overblik over sine printprodukter (trykfiler, priser, forbrug og lagerstatus). Din virksomheds printportal indeholder præcis de printprodukter I ønsker, og bestillingen fungerer som en webshop.

Nogle virksomheder bruger primært sin printportal til at bestille visitkort. Det er enkelt og kortene bliver leveret på få dage. Andre bruger sin portal til samtlige printopgaver. Det giver fuldt overblik over forbrug og omkostninger, og sikrer en ensartet kvalitet.

Hvilke printopgaver kan bestilles?

Alle typer printopgaver kan bestilles – systemet er udviklet specielt til grafiske indkøb.

• Dynamiske (variable tryk af fx visitkort & menukort)
• Statiske (uændrede genoptryk af fx blokke, kuglepenne og flag)
• Lagerbeholdning (aftræk af fx konvolutter, servietter & paraplyer)

Hvordan ser en printportal ud?

En printportal minder om en hjemmeside med virksomhedens egne farver, logo og billeder. Der vises præcis de logoprodukter man ønsker at bestille via portalen. Klik og se forsiden af LogoPartners egen portal. Se flere billeder på knappen “visitkortbestilling demo PDF” nederst på siden.

Fordele for virksomheden:

✔︎ Fuldt overblik over priser, produkter & bestillinger
✔︎ Smidige bestillinger hele døgnet og forkortede leveringstider
✔︎ Styr på trykfiler, farver, papir og printkvalitet
✔︎ Korrektur med det samme
✔︎ Tilgang via web eller dit firmas intranet
✔︎ Danskudviklet system som er skræddersyet til grafisk indkøb
✔︎ Gratis support

Lagerføring:

I mange tilfælde kan dit firmas logoprodukter lagerføres via LogoPartner. Printportalen giver fuldt overblik over lagerstatus samt mulighed for at oprette automatiske genbestillinger, så lageret aldrig løber tør for vigtige produkter.

printportal thumps up man bestiller print via en printportal

Priser

En printportal “bygges” ud fra en skabelon (lidt som en hjemmeside), og der tilføjes produkter, priser og login m.v. Leveringstiden er ca. 5 arbejdsdage.

  • “Køreklar” – opsætning af portal m. op til 3 produkter kr. 995,00
  • “Køreklar” – opsætning af portal m. op til 10 produkter kr. 1.585,00
  • Efterfølgende produktoprettelser ifm. bestillinger kr. 0,00
  • Efterfølgende produktoprettelser u. bestilling pr. stk. kr. 350,00
  • Gratis support
  • Gratis at bruge portalen (ingen gebyrer)

Layout af produkter indgår ikke i priserne. Kontakt os for layouts til konkurrencedygtige priser.

Hvordan får min virksomhed en printportal?

Kontakt os på tlf., mail eller via kontaktformularen>, så finder vi ud af hvad din virksomheds printportal skal indeholde. Som kunde bliver du automatisk tilbudt en portal efter første bestilling.